Od kupní smlouvy můžete odstoupit bez uvedení důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy nám můžete zaslat e-mailem info@la-siesta.cz nebo písemně společně se zbožím na jednu z následujících adres:
Vrátíme vám nejen peníze za zboží ale i náklady spojené s jeho dodáním, maximálně však do výše odpovídající nejlevnějšímu nabízeného způsobu přepravy. Částku vám zašleme nejpozději do 14 dnů od přijetí vašeho prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve než nám vrátíte zakoupené zboží. Náklady na vrácení zboží hradíte vy.
Zboží včetně poskytnutého dárku a dokladu o zaplacení nám na vlastní náklady zašlete nebo předejte osobně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Vrácené zboží musí být nepoškozené, neopotřebované, a, je-li to možné, v původním obalu. Zboží zaslané na dobírku nemůžeme přijmout.
Pokud si přejete zboží pouze vyměnit, kontaktujte nás na info@la-siesta.cz, případně volejte na tel. číslo 737 279 226.
Úplné znění reklamačního řádu včetně reklamačního formuláře si můžete stáhnout zde.
Na nově zakoupené zboží poskytujeme záruku 36 měsíců. Záruční lhůta začíná platit v den, kdy si zakoupené zboží převezmete. Reklamaci můžete uplatnit těmito způsoby:
Prostřednictvím pošty či e-mailu nám sdělte důvody reklamace, pošlete fotodokumentaci vzniklé závady a kopii dokladu o koupi. My reklamaci posoudíme a co nejdříve vám dáme vědět, jakým způsobem reklamaci vyřešíme.
V případě, že se na vadu nebudou vztahovat reklamační podmínky, ušetříte si náklady spojené se zasíláním výrobku.
Reklamovaný výrobek zašlete spolu s odůvodněním reklamace a kopií dokladu o koupi na jednu z níže uvedených adres. Do odůvodnění reklamace uveďte:
Vaše jméno a příjmení, e-mail, tel. číslo, adresu
Údaje o zakoupeném zboží (název, pod kterým je zboží vedené v e-shopu či katalogu, datum objednání a přijetí zboží)
Kopii dokladu o zaplacení
Popis závady nebo odůvodnění reklamace
Číslo účtu, na který vám můžeme vrátit peníze. O jiném způsobu vrácení peněz se s námi domluvte předem.
My vás budeme obratem informovat o způsobu a předpokládaném termínu vyřízení reklamace. Pozor, náklady spojené s doručením a balením reklamovaného zboží v případě neuznané reklamace hradíte vy, jako kupující.
Reklamovaný výrobek přineste na jednu z níže uvedených adres, kde na místě rozhodneme o způsobu vyřízení reklamace (záruční oprava, výměna zboží, sleva z kupní ceny, odstoupení od kupní smlouvy - viz úplné znění obchodních podmínek na stránce níže).
INTREA-PIKO, s.r.o., Skladový areál Brunka 64, 396 01 Humpolec (Po – Pá, 6:00 – 14:30) Mapa
INTREA-PIKO, s.r.o., Radlická 80, 150 00 Praha 5 (upravená otevírací doba po dobu protikoronavirových opatření) Mapa
Záruční lhůta neběží ode dne uplatnění reklamace (práv z vadného plnění) až do doby, kdy bude opravené zboží připravené k vyzvednutí.
Záruka se vztahuje pouze na materiálové nebo výrobní vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době. Záruka se nevztahuje na vady, které vznikly běžným opotřebováním, nevhodným užíváním, nedodržením pokynů stanovaných výrobcem, neodborným zásahem či vnější událostí.